2012-09-09

Mieko Cup 2012 avgjord !

Då var årets Mieko Cup avklarad . Vann gjorde team Arbrå , 2:a blev team Knotas och 3:a blev LJUSNE JPM ! Stort grattis till dessa 3 team :) ! Största gäddan drog våra kompisar i Carpe Diem , en madame på 116 cm ! Grattis grabbar !

 
Som väntat misslyckades Röd med sina diverse medlemmar och slutade på en 9:e plats (tror jag) ! Som tur var så dök det upp en ny medlem på Söndagen som dom sa hette Håkan Larsson och räddade lite av äran . Nu har Mats prövat med en rad olika besättningar och misslyckats med varenda en så jag föreslog att han kanske skulle byta ut sej själv istället :) !
 
Team Tröja gjorde också som väntat totalt fiasko med en NOLLA första dagen samt en snipa på 61 cm andra dagen :) ! Men tack Skavsjö för att du städade ur stugan som sämsta stuglag efter dag 1 :) ! Tack tack !!!!
 
Sen vet jag inte hur det gick för Ljusne 2 som var borta när vi kom iland (troligen en jättenolla ) ! Dom skämdes nog för att ha utgett sej vara Ljusne 1 i vikingahuset på kvällen när riktiga Ljusne 1 hade dragit sej tillbaka :) !
 
Tack ska ni alla i tävlingsledningen ha för erat jobb med cupen ! Maten i vikingahuset var kanon ! Tack HMK med Tobbe i spetsen för pizza leveransen på fredagen , mums !
Tack alla övriga deltagare för ett trevligt sällskap under tävlingen !
Tack Pike Performence för att jag får :) kopiera denna bild till min blogg !
Tack tack tack , nu orkar jag inte tacka mera :) !
 
Fler bilder kommer när (om) jag får igång det ! Går inte att lägga in bilder från min datorjävel . Får till svar : Ogiltigt svar från servern . Filmer funkar . Tips om hur jag ska göra är välkomna !
 
Väl mött på Varpen , då kommer årets första seger :) !
 
 

2 kommentarer:

Team Röd/Håkan-Mats sa...

Mitt tips, lägg ner! : )

//Mats

RedForever sa...

Hahaha ! :) Tack !!!//Peter