2012-08-26

Tankar om gårdagens Marmenfiasko !

Ja då har man äntligen samlat sej efter gårdagens totala jäkla katastrof :) ! Och som lax på moset så lyckades ju mitt kära Liverpool med konststycket att spela ut Man City idag men bjuda på 2 skitmål så det blev oavgjort (2-2) !

Men ju mer man tänker på det så inser jag att det måste finnas ett team som mår sämre ! Dom jag talar om är Röd såklart ! Efter alla dessa år så måste Tröjas seger vara extra hård för dom med tanke på deras meritlista . Och skulle Tröja (mot all förmodan) vinna hela touren , ja vart lämnar det Röd ? Jo som enda kustteam utan totalseger , hehe !

Dessutom finns det ju ett till team som måste vara totalt knäckta . Som alla vet så är det Testfiskarna jag talar om . Nerlagda utan en enda seger någonsin , varken i LPR totalen eller i en deltävling . Inte heller någon annanstans för den delen :) !

Nä , för att vinna krävs hårt arbete (kolla vattnen noga inför tävlingarna) , kunnande och jävlar anamma och dessvärre har väl inte vi lagt ner allt för hårt arbete dom sista åren  "resten har vi ju :) " ! Det är den enkla sanningen ! Men efter alla framgångar runt Sveriges land så blir det väl så , hehe ! Det enda vi saknar är totalsegern i Mieko Cup och nu så är man ju jäkligt revanchsugen inför den om 2 helger ! Så det är bara att bryta ihop och komma igen !

Vill bara passa på att be Emil och övriga tävlande om ursäkt för att vi åkte hem och inte lät er få nöjet att håna oss . Orkade inte bara :( !

Här är en passande låt om gårdagen ! Ungefär så lät det i mitt huvud i går kväll , haha !

Inga kommentarer: